Whiskey Lullaby

låten du lyssnar på när du är ledsen, låten som gör mig ledsen!
det var med denna låten, denna videon du förlkarade för mig hur du mådde, hur du kände...
när jag hör denna låten får jag som en klump i magen..
har tänkt på dig en del de sista faktiskt... konstigt nog!
saknar dig lite, eller nej... saknar inte dig, saknar det vi en gång hade!
du är verkligen speciell..
du va den bästa människan jag visste, men du har också i många stunder varit den värsta männsikan jag vet!
fan du gör mig skitsofren... (stavning?)
nee... läser du detta, så vet jag att du vet vem du är. läser du detta så vill jag bara att du vet att jag tänker på dig!
h

Kommentarer
Postat av: lollisen

naw hannisen, du är inte så dum du heller!

du är som plåster på såret!

i have to say that I LOVE YOU TO!

2009-12-22 @ 01:28:54
URL: http://louiseblomzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0