tandställningshanna

ligger hemma och tycker synd om mig själv för att jag har jätte ont i huvudet och i halsen och mår inte alls bra och dessutom så måste, MÅSTE jag plugga!!!! joobbigt!
btw, grattis till  viktor laring som tog körkort idag!
har fått massa kommentarer och frågor om jag har tandställning, när jag ska ta bort min tandställning och varför jag har tandställning, hur länge jag har haft tandställning och om jag kan visa min tandställning mera.
här får ni en bild på mig med tandställning!  haha nog första bilden på mig där jag visar tandställningen, haha!
jag har aft tandställning i snart två år!
jag skulle bara ha den i två år men efter som att jag trillade på en träning och fick sy i min läpp och göra massa saker med tänderna och såå så kommer den sitta i längre. jag vill bli av med den snart, men tror dock det dröjer ett tag till! :/
haha så nu vet ni ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

När går tåget? ;)

2009-12-23 @ 02:23:17
URL: http://studt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0