svar om mac

KOMMENTAR:
Anonym:
hej! jag undrar bara vad du tycker om din nya mac (+ & -), funderar själv på att köpa en men undrar om det är värt att satsa på? är det den vanliga du har, 13"? :D Tacksam för svar!
P.S vore kul att se lite mer outfits =)
SVAR:
hejhej, jag tycker att min nya mac verkar otroligt bra. allt går snabbt på den och man behöver inte anstränga sig speciellt mycket med något, den löser det mesta själv, tex som nerladdninga av olika saker, överföring av bilder, söka ett bra nätverk och koppla upp sig! sen är det ju ett stort + att det inte finns några virus som kan komma in på datan! men det finns - med den också.. men det är endast att den kan vara lite kronglig att förstå om man är van vid PC, som jag va.. det kan vara lite jobbigt dåå.. men jag har nte ritkigt haft tiden att försöka lära mig såå det hänger väl på mig!
jag är nöjd och tycker absolut att du ska köpa mac om du köper ny data. den är dyr men jag tror du tjänar på det i längden...
den är snygg med ;)
du ska få mer outfits!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0