snäll som jag är

kom precis hem..
beslutade efter mycket om och men att jag skulle stanna hemma med min syster denna kvällen som det egentligen skulle festats hårt på..
men eftersom att jag fortfarande är lite halv krasslig så tänkte jag att det nog var bäst att vara hemma så att jag kan träna när vi ska göra det igen! :)
så jag och min kära syster åker i väg och hyr med oss en massa filmer hem..
men vi han bara se en innan min käraste vän ringer och kan absooooolut inte ta buss hem och är ledsen för att hon ska gå ända hem, kunde bara se framför mig vilka hundögon hon hade när hon bad mig komma med sin gulligaste röst....
så snäll som jag är åkte jag upp och hämtade henne, hon bjöd på kebab så det va ganska väärt :D haha
nu äntligen är jag hemma igen och ska lägga mig för i mån ska jag upp tidigt för att jag L och syrran ska in till stan tiiiidigt och shoppa! :)
nattipuss
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0