shoppingrunda

kom i säng lite försent för att orka upp så tidigt som jag tänkt mig.. men kom ändå iväg halv 10 bra jobbat och då åkte vi och hämtade en helt död louise, som till en början va lite små grinig men mot slutet blev den louise jag älskar allra mest, det vill säga övertrött och flummig! :D
hittade inte så mkt roligt som jag hoppats på...
köpte mig ett par brallor på zara och det va inte ens rea.... sen köpte jag mig ett par nya odd molly strumpor med!
hade ju hoppats på en massa saker.. vi åkte ändå upp till göteborg, sen kungsbacka sen varberg!
eller jo en sak till köpte jag!!!!! EN SKIVA! grym va den faktiskt massa gamla favoriter och såå.. bra att ha i bilen! NICE
gröna brallor och rosa strumpor, me laajkie
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0