otäckt

hemkommen från en faktiskt ganska slapp dag. försov mig dock, det börjar bli en vana igen.. inte bra inte bra.
pappa fick komma hem och köra upp mig till stationen där jag mötte upp jenniiiii för hon skulle på besök på våran skola. har vista runt henne lite sedan var jag L och J och fika på favoriten Karma... då jag plötsligt blev påmind om att jag hade min sista körlektion. men den gick bra och jag fick en aplåd av andreas som avslut. nu gäller det bara med teorin med! :)
nu ska jag käka sedan springa mot den otäcka tandläkaren, ska dit på besök för min tand som dog då jag trillade i isen med den för ett årsedan. läskigt. :( hatar tandläkaren. ska antagligen operera min läpp med. :( fyyyy.
nee. hörs sen! :)
h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0