Mac

godmorgon..
kom nyss hem från min absolut sista körlektion. mörkerkörning! :) det gick strålande bra!
sitter nu vid min systers data.. hon köpte en ny igår.. en Macbook! :)
en sån jag funderar på. jag vet inte riktigt vad jag vill ha för någon.. var ju och kollade datorer och så igår.. hitta en jätte fin pc jag fundera på att köpa.. men dom rekomenderar ju mac.. men jag kan inte deras system och sånt.. men den verkar faktiskt jäkligt bra.. så lutar åt att det blir att hämta en mac för min del med.. men det suger ju att man inte kan ha msn på dom? eller..
någon som har mac som vet hur den fungerar? :)
h

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ett annat program som liknar msn som man kan ha på mac :)

2009-12-10 @ 10:14:54
Postat av: elin

man kan visst ha msn på en mac, eller det funkar på min iallafall. Dom är så sjukt bra, tycker verkligen att du ska köpa en mac ist för pc. För när man väl fattar den så är den hur grym som helst :D

2009-12-10 @ 12:03:50
URL: http://estving.devote.se
Postat av: Anonym

de finnns msn till mac

2009-12-10 @ 17:39:26
Postat av: afra

joo jag har msn! men det är typ som gamla msn! lite segt men hellre de än o ha en annan dator;) mac e grym, get one

2009-12-10 @ 18:16:49
Postat av: lunkan

jo min kompis har msn..det går:)

2009-12-11 @ 00:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0