du räcker till

detta inlägget är tillägnat Olivia Hartman!
en pärla.. en liten sketunge som alltid är glad och bara ger och ger och ger energi och glädje... till ALLA!
denna tjejen åker i båda mina lag och hon är helgrym. hon har stöttat mig sen dag 1 jag började i convivium och jag är mycket glad för det. och mycket stolt över hur hon orkar dubbelåka, hon gör det grymt. även Emelie Sundling! helt grymma båda två! :D
jag vet att det är jobbgit att dubbelåka, det är mycket man har 4 program att tänka på, det blir helt enkelt lite mycket! men jag är stolt över er at ni orkar och gör det så bra, lite stolt över mig själv med att jag okar. :O haha.

(va tvungen att ta med sandra med bara för att hon är så flum och gör så att man skrattar varje träning)

4½ timmars is i sträck idag, ojojoj.. men som sagt vi tänker ju vara bäst och då är det så det funkar!
men nu till saken. det är jobbigt i vissa perioder, men i slutändan är det värt allt slit. det är okej att gråta ut och det är okej att känna att allt känns kast i bland. det är okej att bryta i hop för man kan behöva en sån där riktig urladdning! men det är viktigt att tro på sig själv också, att tänka någonstans innom sig att man faktiskt är bra och RÄCKER TILL! :)
för det är vad du gör Olivia! du räcker till och mycket mer än bara så! du är en ritkig kämpe och det ska du fortsätta med!!!!


btw. SKIT BRA TRÄNING FAKTISK! jag va död men nu vill jag tbx till ishallen :O
ni är bäst :)
eller va sitter jag här och snacka om
VIIIIIIII är bäst!
ohah kom i gung vi e convivium, ohah ett sånt gang vi e team boomerang!

h


Kommentarer
Postat av: sofia

så sant så sant . ni e grymma tjejer (L) är riktigt imponerad att ni orkar !!! ni är värda guld ! vi är BÄST <3 åh snart ska vi tävla:)

2009-12-09 @ 00:40:45
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Lagmami Yvve :)

Jag håller fullständigt med, ni är grymt duktiga allihopa, ni kämpar o får ihop ert liv , ni sliter o tränar, o jobbar o går i skolan....Skall bli såååå kul till helgen tjejer !!! Kramar på er

2009-12-09 @ 12:00:36
Postat av: Olivia

hanna... HANNA! du är bäst <3 detta får mig genast att må så mycket bättre! jag måste ställa om, nu är de tävling i helgen och nu ska vi bara köra, DU är guld värd, Emelie också, älskar er båda!

2009-12-09 @ 13:19:16
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Johan

Lite dålig uppdatering hanna!

2009-12-09 @ 23:50:27
URL: http://studt.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0