du fråga jag svara

fick denna kommentar och tyckte den va lite rolig så jag svarar på frågorna! :D


Frågestund om en dag i ishallen:
- Vad vill du bli när du blir stor?
jag vill ha en egen butik, eller jobba med ungdomar som har det svårt!
- Hur gammal blir en guldfisk?
haha jadu, den frågan kan jag inte riktigt svara på.. jag har haft guldfiskar, mina ända husdjur och dom levde nog i max 1 månad. :(haha
- Vilket år fyller du sjuttio?
2060
- Om du fick välja en sak att önska dig, vad skulle det vara då? Du får välja precis vad du vill!
oj väldigt svårt. jag vet faktiskt inte! ända jag kan komma på nu såhär är väl att jag skulle vilja ha oändligt med pengar! haha
- Hur ser ditt liv ut om 10 år?
hmm... jag har egen familj, kanske barn och är jävligt lycklig!
- Husdjur, spindel eller pytonorm?
haha vilken fråga. spindel tar jag nog då..
- Kärlek eller vänskap? Du får inte svara båda två (kärlek med vänskap) (vänskap med kärlek).
jävligt svårt. kärlek är verligen det bästa som finns när det är bra.. men vänskap alltså, vad hade man gjort utan vänner, om kärlekn sviker och det tar slut vem finns där då om maninte har sina vänner. och vad hade mitt liv varit utan min kära vän L? nej måste välja vänskap!
- Röda eller gröna äpplen?
röda
- Tror du på liv efter döden?
jag vet inte, jag är så jävla rädd för döden och vad som är där efter och blir helt knäpp av att tänka på det så vet ärligt inte!
- choklad eller coca cola?
COLAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0