updt from tha new......

första uppdateringen från det nya huset, första uppdateringen från min nya dator... Mac :D
nu börjar vi komma i ordning mer och mer, snart dags för andra natten!
Louise har varit här en stund ikväll, vi åt räkor, kollade idol och pluggade teori.
nu har hon gått och jag ska strax göra mig i ordning för att sova, TÄVLING I MORGON!
men först tänkte jag uppdatera er lite...
i morse när jag går upp nyvaken, ruffsig i håret, i klädd endast hotpants trosor och ett litet linne möts jag av den trevliga överaskningen att huset är fullt av byggkillar. och då menar jag verkligen BYGGKILLAR, kan inte byggkillar vara bland det sexigaste som finns? JO TACK, det kan det!
5 killar i ca 20 års åldern står utanför min sovrums dörr i klädda bygg kläder.. visst det kanske inte kunde blivit så mycket bättre. men för min del kunde "första intrycket" blivit bättre.
"god morgon" klämde jag ur mig med en trött och hes röst. PINSAMT!
jag trivs bra i det nya huset, extra bra kommer jag trivas så länge byggarna kommer springa runt här i området och bygga på hus.. längtar tills våren då man kanske kan få en skymt av lite lättkläddare överkroppar. :O haha
har iaf hittat min favorit bland dom... såklart!
lisa utbrister "Haaaanna, kom och kolla solarie torsken"
jag springer fram till fönstret, mycket riktigt där står "han", låt oss kalla honom till solarie torsken..
solbränd muskelös kille, med sexiga byggbyxor och blondt lite yvigt hår. (jag ska försöka smygfota)
sjukt sexig.. fick lite connection med honom faktiskt.. såg allt hur han kolla in mig efter att jag gjort mig i ordning och gick ut och satte mig i bilen för att åka i väg. stämningen förstördes dock lite när övningsskylten åkte upp på bilen.
nej more about solarie torsken kommer med all säkerhet, nu är det läggdags för mig, måste vara fit for fight i morgon.
sweet dreams
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0