dansar aldrig säker igen

nu ska jag berätta för er något riktigt pinsamt!
jaa.. det var såhär att idag så va jag hemma och tog det lugnt, så kom det en väldigt bra låt..
jag höjde såklart till max och började dansa som bara den till låten, för har grymma minnen till den och tänkte mig bort till en annan värld..
låten börjar gå mot sitt slut och den sänks ner lite och dåå hör jag att någon baknar stenhårt på dörren.
genom glaset ser jag att där står det några snickare..
lite panikslagen stänger jag av musiken och går och öppnar...
där står 3 snickare och skrattar och så säger än av dom..
"du behöver inte skämmas"
INTE SKÄMMAS, NEJ FÖRHELVETE?! jag höll bara på att dööö...
där har jag stått och dansat sådär fult som man absolut BARA gör när man är själv, ni vet... och så har mina snygga byggare sett detta!!!!!
det är inte okej.. fullkomligt oacceptabelt!!!!!!!!!!
innan uppskattade jag att ha dom springandes runt där utanför.. men nu alltså.. vill bara att dom ska ta sitt pick och pack och försvinna så jag kan dansa ifred eller åtminstånde slippa SKÄMMAS för det pinsamma jag varit med om.......

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHHAHAHA klockrent!!!

2009-12-31 @ 00:14:04
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0