dålig på uppdatering jag vet sorry

dålig uppdatering, fy på mig.. men det är mycket med flytten.. är nu i gamla huset och hämtar det sista!
ska åka ut till det nya nu där nu min mac väntar på mig, tack alla för kommentarerna... fick bara höra massa posetivt vilket gjorde det lättare för mig att bestämma mig.. så idag köpte pappa en till mig! :D

KOMMENTAR....
Anonym om tillbringat dagen på ikea:
Bilder på erat nya hus önskas!! Lycka till i helgen ni är bäst =)

SVAR....
jag lovar er att bilder på huset och mitt rum ska ni få snaaart, måste bara komma i ording lite först! :)
ska göra vårt bästa i helgen, tack! :)
Puss så länge. hörs kanske sen om jag förstår mig på den nya datan! :)
h


Kommentarer
Postat av: Elin

herregu var det din julklapp? ojoj.. haha själv fick mer än hela mitt sparkonto som mor och far sparade under hela min uppväxt ryka på min mac... men jag är inte bitter! haha neeeeeejdå;) Kraam, vi ses imorgon!!!

2009-12-11 @ 22:26:35
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0