5 december

godmorgon..
det är den 5 december. yes.. alltså 19 dagar kvar till julafton och jag har redan fått min julklapp av mamma och pappa.. vad ska man då längta efter. joo det finns massor. :D
julklappen var en summa pengar för att jag själv ska kunna köpa det jag vill ha och verkligen känna mig nöjd.
så jag funderar på att beställa mig en macbook och köpa en tv och köpa lite grejer till mitt rum och sen skulle jag behöva lite nya kläder med.
så det får nog bli vad jag lägger pengarna på :D

nu, plugga teori.. :) om en stund bär det av till ishallen för en uppvisning! :)
talk too you later
h


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket pengar fick du ?

2009-12-05 @ 15:12:51
Postat av: anton

låter typ som om du fick 50 000?

2009-12-05 @ 18:10:17
Postat av: Johan

Hade du inte gjort teoriprovet redan?

2009-12-05 @ 19:56:03
URL: http://studt
Postat av: hanna

nej jag har teoriprovet och uppkörningen samma dag! :) hur mkt jag fick tänker jag inte säga! ;) haha

2009-12-05 @ 22:04:03
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0