frågor och svar

då var de slut på den lilla frågestunden här i min blogg..
fått en heldel konstiga frågor och en heldel frågor jag inte ens puplicerade för att dom var ganska idiotiska..
men här iaf svar på några, puss

Hur håller du dig i så snygg form?
- tränar massa, men kan ju inte dierkt säga att jag lyckats så bra med detta nu i sommras..

har du någon pojkvän nu? på gång eller så =)
- nej jag har inte pojkvän just nu, ingen på gång heller som det är nu! :)

vilka affärer köper du klädeR? tips för skor till hösten

- massa olika, men för det mesta zara, gina tricot, tara, raglady, h&m, fiorucci, m.m
tips för skor till hösten.. har faktiskt inga så speciella, kanske kan komma med det senare.. men jag älskar fortfarande primebootsen såå snyggt till nästan allt, använder mina väl! :)

hur lång är du och hur mkt väger du? vad har du för storlek i kläder :)? sjukt fin!

- jag är 167 lång, vad jag vägeer tänker jag inte tala om efter som att jag just nu inte är nöjd med det!
i kläder har jag storlek Small (36) på tröjor och 25/26 i jeans. tack snällt sagt! :)

sommarflirt eller pojkvän?

- haha sommarflirt är alltid kul för stunden, men pojkvän blir svaret helt klart!

hur gammal var du när du blev av med din oskuld?
hur många seriösa förhållanden har du haft?
vem var din senaste pojkvän?
vem gav du senast en kyss?

- jag var 15 år, haha intressant? xD
jag har haft ett riktigt seriöst förhållande med victor. sedan ett förhållande med alexander, som var komplicerat seriöst och oseriöst till och från.
min senaste pojkvän var victor!
senaste kyssen var mysig, ingen mer kommentar om det! :)

hur mycke pengar får du i månaden?

- jag får veckopeng (500 kr) sen har jag mitt studiebidrag.. sen är det väl lite pengar hit och dit för att äta och köpa kläder eller om det är något speciellt.

vad gör du på din fritid föruom träna? och hur mkt tränar du?

- förutom att träna försöker jag hinna med att vara så mycket jag kan med mina kompisar, festa och ha kul. and shoppiiing ;)
jag tränar mycket, har precis bytt lag så vet inte hur mkt jag koommer att träna nu.. men blir nog mellan 3 - 5 gånger i veckan!

trivs du med din hårfärg eller funderar du inte på att göra det mörkt igen? du var grymt snygg i de iallafall
- jag älskade min hårfäg när den var nyfägad, just nu trivs jag inte, det blir snart nya ljusa slingor så blir ljusare faktiskt! men tack iaf :)

kan inte du lägga upp dagen outfit typ varje dag :D?

- haha, jo jag ska försöka börja med det! alltid kul med lite bilder.

vart kommer din "nyaste" väska ifrån? och vilket märke är de? kram

- jag antar att du menar den bruna med pärlor? den är iaf från zara.. :)

om du blev gravid nu, skulle du behålla barnet?

- jätte jätte svår fråga! halva mig säger ja (lite mer) och halva nej!
jag vill ha barn, verkligen!!! men inte just nu.. vill hinna leva klart min egna ungdom, utbilda mig klart, hålla på med konståkningen ett tag till , hitta en kille som känns rätt att skaffa barn ihop med och så mycket mer.
får helt enkelt se till att inte bli med barn för en jag känner mig redo, men skulle det hända skulle jag nog ha svårt att tänka mig att jag skulle genomgå en abort igen!

vilken storlek har du på bh och trosor? :D grrrr
- haha vilken fråga? :S väljer att hoppa över den :)

vad heter du i andra namn?

- jag heter kathrine i andra namn efter min mamma (ann-kathrine)

cha cha, jag undrar när du fick din första mens?
- hahahahahahaha CHA CHAAAA louise, borde inte ens ta med denna frågan.. xD din humor är på topp!

hur ska din kille se ut? (drömkillen typ)

- hmm.. vet inte.. fint leende, fina ögon, fint hår och bra klädstil! :)

du har tandställning va? kan du inte visa den? och när skall du ta ut den?

- ja det har jag, men jag väljer att helst inte visa den.. skulle redan vart bort men efter att jag trillade på en träning och slog i mina tänder kommer den vara kvar ett tag till! :/

Du shoppar en hel del hur mycket pengar får du i månaden? :D älskar din blogg
- svar på det finns längre upp. Tack så mkt! :)

bästa kyssen? när och med vem? :D
- oj svår fråga!
bästa tillfället var förra sommaren på Åsa stranden en natt, stjärnklar himmel precis vid vattenkanten med alexander, kändes som i film, men absolut inte bästa personen jag kysst! :)

Hur ser erat nya hus ut? kan du inte lägga upp kort? nyfiken
- vårat nya hus håller på att byggas just nu så finns inga kort på det ännu, men så fort dom kommit lite längre så ska jag lägga upp bild på det. :)

vem är det du alltid skivga långa dikter om?
- står det inget namn så får du försöka klura ut det själv! :)

dina åsikter om jasmine enberg :)?
dina åsikter om alexander hovbrandt?

- jag håller nog helst dessa åsikter för mig själv. men tycker att jasmine kan vara en trevli tjej, men tyvärr har hon sjunkt lågt i mina ögon pågrund av att hon har sånt otroligt omoget beteende, att sitta och skriva långa texter och göra video inlägg om på pga avundsjuka är ganska omoget och ganska dum!
och samma gäller väl alexander med. jag har iaf aldrig träffa en männsika som är så otroligt osmart och ljuger så sjukt mycket som honom! jag har tyckt om denna killen otroligt mycket (konstigt nog), men efter allt så är han verkligen ingenting i mina ögon, han har sjunkt till botten och kommer aldrig kunna lyfta sig därifrån!

vem är din bästa killkompis?

- jag tror jag måste skriva calle lindström här..
vi va otroligt bra kompisar när vi gick i samma klass i grundskolan. sen har vi glidit ifrån varandra lite dock. vi träffas inte så ofta nu för tiden, pågrund av att vi umgås med olika folk och såvidare. men han är en sjuuuuukt bra kompis och jag vet att jag kan lite på honom och han ställer alltid upp! :)

hur mycket pengar i månaden spenderar du på kläder? på ett ungefär?

- oj, det är väldigt olika.. kan nog faktiskt inte svara på det för har ingen riktig koll.. det beror ju på hur mycket kläder jag hittar och i vilken affär jag hittar dom. så de varierar nog väldigt!

vem är den värsta bitchen du vet? tjej och kille
- haha hänger inte ute någon här på denna frågan! :)

en person du inte kan leva utan?
- finns flera jag inte kan leva utan.
louise, sofia, mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0