vill ha

heej!!!
lite dålig uppdatering kanske..
men det var trevlgit att komma tillbaka till skolan och träffa alla och extra trevligt var det efeter som att våran skola flyttat in till innerstan i kungsbacka.. hur skönt som helst! =)

idag var vi i skolan och hade lite små lekar typ bara .. sen gick jag louise, jennifer och victoria och fikade..
efter det gick jag hem och pysslade lite (a) bild på det ska ni få.. gjorde ett armband och häromdagen gjorde jag min kallender.
ni får bilder på det i morgon! =)


det var någon som skrev och undrade vad jag shoppade häromdagen. blev bara ett linne från odd molly.. =)
är dock lite osäker på det, vet inte om jag ska behålla det beslutångest..
ny shopping runda blir det i mån iaf!!! :)

vill ha, vill ha.. också från odd molly. underbar!



kvällen har gått åt till träning, tre timmars is med boomerang och convivium. =)
nu dags för soova, ska orkar skolan imån.. lång dag halv 9-4!
godnatt =)

till lina som undrade om jag kunde lägga ut lite låtar som gillar(?)
- ja absolut kan jag det.. jag lovar att jag ska fixa det..bara inte just i kväll, kanske hinner med det i mån!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0