trött

denna dagen har varit lite kaos faktiskt..
jag känner att jag allt förofta blir indragen i skit som jag inte alls vill vara med om..
jag vill inte förstöra eller vara i vägen för någon, men ändå lyckas jag alltid stå där i mellan..
och som alltid slutar det med att jag får skiten och jag har vart den dumma i dramat!
jaa, jag är jävligt trött på det!

träning var det ikväll iaf. skönt
älskar att vara på isen när det är problem med ngt annat, får mig att må mycket bättre och slippa tänka på all skit!!!

sen så är jag jävligt trött på alla rykten.
jag har gjort dumma saker i ,mitt liv verkligen, saker som jag inte är speciellt stolt över och som jag verkligen ångrar!!!!
jag har bettet mig som jag vet inte vad.
men alla växer upp, mognar och framförallt lär sig på sina misstag, även jag!!!

nää trött på allt, trött på att blogga med.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär sig AV sina misstag*

2009-08-06 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0