tillbaka till verkligheten

stor stor suck..
ligger i sängen ont i huvudet och förkyld, inte kul!
i mån är de första dagen i skolan efter ett lite förkort sommarlov!
vart tog sommaren vägen? den jag skulle göra så mycket på?
den liksom bara fösvann...

har många fina minnen i och för sig! många mysiga!
men nu är det tillbaka till verkligheten.. tillbaka till ett seriöst, stressigt, fullbokat, hektiskt år!
dusch nu sen sova..

i mån efter skolan, SHOPPING!
ärligt, vad hände med min gaderob?
har vändt upp och ner på hela mitt rum, har inget att sätta på mig?
fan, godnatt!




älskar lårten, iaf början så länge den är "lugn"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad shoppade du:)?

2009-08-19 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0