städning

min födelsedag avslutade jag med mys hemma hos min andra familj, fick presenter och myste med dom! :)

igår var det träning på dagen sen direkt hem till sofia för att äta middag och förfesta, det var mysigt.. sedan gick vi ut och jag hade en toppen kväll! :D
nu ligger jag här, har sjukt ont i huvudet, måste städa mitt rum för ska tas kort på det nästa vecka för att vi ska ju sälja huset, men jag åker ju bort i morgon så får bli städning idag.. stort suck..
men först ska jag bege mig in till kungsbacka för att inhandla de jag behöver med mig till nitorp nästa vecka!
bilder från kvällen får ni sen när jag får tag på louises kamera och kan lägga in dom! :D
love h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0