shopping


outfit idag dårå (ursäkta stökigtrum)
rosa juicy tröja
vitt linne med spetts, långt fram kort bak
svarta jeans
primeboots

ingen skola idag.. så åkte till kungsbacka för lite shopping med louise. :)
det här inhandlades

1.
2.

3.

4.


1. sjal - raglady 1099:-
2. läppglans - tara 149:- (från oddmolly, tycker det är coolt att dom kommit ut med en hudvårds serie.. me like)
3. tunika - zara 299:-
4. ribbat linne - bik bok 99:-

efter shopping blev det raka vägen hem och byta om... åkte och käkade med pappa och sedan till träningen!
nu är jag hemma och jag är helt slut.
ska duscha sedan sova..
ingen skola i morgon heller, ska till frisören min och göra slingor i mitt hår..
vad det blir för färg och så får ni se i morgon!

puss på er. <3

fresten fick två frågor igår..
har du haft sex med hörting?
vad är åldrarna på dom du haft sex med?
och jag tänker tyvärr inte svara på någon utav dessa frågor här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet? :)

2009-08-26 @ 18:28:02
Postat av: Anonym

Var har du köpt linnet? :)

2009-08-26 @ 18:28:28
Postat av: Anonym

du kan väl iallfall svara på hur gammla som varit? född 89, 88?

2009-08-26 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0