shakeishakiiie


godmorgon!
nystart med allt idag...
nya tag, det känns bra..
gick upp 7 så nu har jag gott om tid och sitter här och degar och väntar på att tiden ska gå för jag ska inte ta bussen för en om 45 minuter ungefär.
"äter" frukost.. :) naturdiet shake, chocolate.. dom är faktiskt goda, eller dom är okej! :) så det är vad som kommer bli min frukost nu framöver - viktminskning..

nee, nu ska jag fixa ordning mig lite, love h

till anonym som skriver kommentarer till mig och frågar varför jag inte puplicerar dom(?) så kan jag säga att jag står för det du skriver om och dom flesta vet redan om det, så jag hade absolut kunnat puplicera dom och jag gör det gärna, den dagen du står upp för vem du är och inte undertecknar dig med anonym! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bhöver verligen banta, HAHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHahhahahhaha

2009-08-18 @ 16:12:39
Postat av: lina :)

nej du behöver INTE banta! =)

kan du inte lägga upp några låtar som du tycker är bra? tycker du har bra musiksmak !

2009-08-19 @ 13:46:22
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund?

2009-08-19 @ 14:25:02
Postat av: Emelie

hanna du behöver verkligen inte banta!!

2009-08-20 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0