mys

 
efter tre dagars festande var vi trötta och bestämde oss för att ha en ordentlig myskväll..
jag gjorde det mysigt, tände ljus köpte chips (svenska lantchips såklart) vitlöks dipp (a) haha kinapuffar och coca cola... helt klart en favorit!!!

imån börjar träningen!!!! ska bli så sjukt sjukt kul... asså jag har längtat hela sommare, sen dagen vi gick av is fan!
ååh ska bli så roligt!!! bara is i mån med göttt.. men på tisdag är det fys med.. kommer nog döö.. hoppas att min träning här hemma har vart till lite nytta iaf. =)


nee, nu ska jag ta och lägga mig, upp tidigt imån. stan med louise!!!!
godnatt, sov gott..
love h

vill vara seriös

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej hej. Åker du med Spirit fortfarande eller gått till ett annat lag? Saknar med konståkningen! Ha de så bra=)

2009-08-03 @ 22:47:59
URL: http://superlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0