lite frågor

tänkte göra ett litet kort inlägg här för att besvara lite frågor jag fått nu när jag vart och tränat. :)

anonym undrar vart jag köpt linnet jag har på mig i inlägget "shopping"?
- det är från affären tessi i göteborg


sedan undrar någon annan om koftan jag hade på mig i inlägget "duktig jag är då" är ny eller om den är köpt förlängesedan?

- svarade ju på i de inlägget som en kommentar att den var från h&m för att någon undrade och det är dessutom inte alls längsedan jag köpte den, ca 2 veckor sedan. köpte den dock i varberg och har inte sett den varken på någon annan eller i någon annan butik.


vart har du köpt dina primeboots och vad kostar dom undrar någon också?

- dom finns att köpa på tara på kungsmässan eller på fiorucci i göteborg bland annat. :) domkostar 2300 kronor. :)
(bild på mina primeboots på båda bilderna ovan.)

fick en fråga häromdag där någon undrade om jag kunde berätta om hur gamla dom jag har haft sex med är? och då svarade jag att jag inte tänkte ta upp det här i bloggen, fick även frågan idag igen där anonym undrar om jag inte bara kunde tala om vilket år dom var födda?

- mitt svar blir igen, jag tänker inte ta upp sånt från mitt sexliv här i min offentliga blogg.. är det någon som jag känner att jag kan berätta det till så gör jag de om personen frågar mig, om det nu är så hemskt viktigt att veta? annars blir det tyvärr ingen kommentar om det.

forsätt att kommentera och fråga på, så kul så. :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Laila

hej, jag älskar att läsa din blogg :) får mycket insperation och jag tycker du är en stark människa! keep up the good work!

men jag tycker, när du har din outfit bild, och skriver vad du har på dig , skriv var du har köpt de också, så slipper folk fråga? :) PUSSS <3

2009-08-26 @ 23:43:35
Postat av: Till "Till Martin"

1991

2009-08-26 @ 23:45:06
Postat av: hanna

till martin???

2009-08-27 @ 00:04:07
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar om ni ska bygga erat nya hus i åsa? isåfall vart ? (: grymt bra blogg :D

2009-08-27 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0