fikatime

efter träningen igår kväll åkte jag tillbaka till kungsbacka för att jag och louise skulle sova hos hennes syster..
hennes syster har nämligen lägenhet precis brevid våran skola! super skönt.
dock inte lika skönt att i morse när jag kom till skolan så var alla mina lektioner inställda och fick även reda på att mitt underbara schema bytts ut mot ett inte alls lika soft schema!
men men

fikat med sofia och louise hela dagen ist, pluggat lite projekt och nu ligger jag och louise och kollar på wallander!
sjukt bra faktiskt =)

ska snart rycka upp oss för vi har dianas (lousie syster) lägenhet ikväll så kommer nog lite folk hit för en singstarkväll med mera!
vi får se hur denna kväll slutar, men blir lugnt för min del, träning imån på morgonen!
ha det skönt PUSS
fresten, det är lite roligt att se att jag inte har alls lika många läsare på bloggen på fredagar och lördagar som alla andra dagar, men antar att ni har massa annat på g, så jag hoppas att ni har kul!!!!! =) haha pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0