boomerang

hej å hå..
dagen började med att jag upptäckte att jag försovit mig till min och louise runda på stan, men det var de inte bara jag som gjort utan även hon!  =)
ett förslag om pizza gick hem hos oss båda så satte oss på pizzan och tjöta och åt

på kvällen bar det av mot ishallen som man saknat en del nu under sommaren, det var kul men hårdare än vad jag trodde att det skulle vara, men nu jävla kör vi!!! =)
fick en fråga om jag fortfarande åkte kvar i team spirit..
- nej, det gör jag inte.. jag åker nu i team boomerang.

efter träningen bar det av mot en tjejkväll med singstar, trevligt och mysigt..
när alla började dra sig hemåt gick jag och louise och satte oss på vårat favoritställe och tjötade..
måste bara säga, ååh gud vad jag tycker om denna männsika, vi är så lika på många sättt!!!!!
nu är det dags för mig att försöka sova..
natti <3





jag vill, du vet jag vill på alla sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0