turkiie


(på bild, jag, min syster och lite av hotellet)
heeej allihopa, nu är jag i turkiet.. sitter här med datan och tar de lite lugnt efter en otroligt skön dag vid poolen.. =)
kom fram någon gång vid 4 tiden i natt efter mycket strul med väskor och gick upp riktigt tidigt så har inprincip sovit bort denna dagen, men som tur är gjorde jag de i solen!!! så lite färg har de blivit.. klockan 4 var de inbokade spa behandligar!!! =) gud så gott, hamam bad som är någon turkisk spicialite.. dom skrapar bort alla gamla hudceller och ckummar in en med en skumballong och kokhett vatten!!! =) de var riktigt skönt!!! efter de så blev de helkroppsmasage, de var de bästa jag gjort i hela mitt liv.. HUR SKÖNT SOM HELST!!!! och tillsist som avslut av spabehandlingen gjorde vi en lermask.. de va mindre skönt men de va gott efter, så nu känner jag mig som en helt ny mäännsika.. haha
nu ska jag vara lite social mot dom andra här.. vi hörs imån. over and out, h

Kommentarer
Postat av: Syster .

Kul att se ,

fan va nice med spa behandlingar .

puss på dig syster . ta vara på den härliga veckan . <3

2009-04-13 @ 01:03:44
URL: http://newlife.devote.se
Postat av: hanna

=) jaa de var ritkigt underbart med spat.. men massagen var de bästa!!! =) jaa de ska jag göra.. jag längtar tills på lördag!! ska blir riktigt kul.. jag ringer på din dag gumman.. puss bästa syster!!! (L)

2009-04-13 @ 21:48:20
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh gud va härligt, jag vill med åka utomlands! sola lite åt mig med så hörs vi när du kommer hem!! <3

2009-04-14 @ 03:51:31
URL: http://nathaliesorting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0