korthårig


okej.. inte bästa bilden.. men här har ni mig, I LUGG!!!!! jaa, kommer ni ihåg att jag funderade på de härom dagen? nu är de gjort iaf.. hade tänkt klippa mig och allt sådant när jag kom hem från turkiet.. men idag så skulle jag leka med sofia och vem leker med en frissör utan att bli klippt? inte jag iaf.. värsta impuls grejen.. jag hde så grymt långt hår innan men nu är de knappt till brösten.. känns jätte ovant och kommer sakna mitt gamla (slitna) hååår.. men detta växer ut och jag ska försöka sköta de så att de inte blir slitet... =) skönt att få de gjort, tack snälla sofia!!!! nu kommer victor snart hit och chillar med mig!!!! mysigt.. sedan ska jag sova och i mån ska jag soova ut!!! skönt! sov gott love, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0