snäckan


var i kungsbacka med sofia och louise idag.. fick äntligen köpt mina palietter och sko sulor till mina converse som jag tror att jag köpt lite för stora tillslut iaf. =( På bilden är de jag och louise på café snäckan.. satt på uteserveringen och fikade i solen, satt dock i skuggan därför dessa filtar!!! =)
ikväll har de vart pyssel inför sofias 20 års fest.. jag har gjort i ordning min sån mask och den blev ritkigt snygg!! ni ska få en bild på den senare!!! =) och sen har jag hjälpt sofia att öva inför hur hon ska ha de mer pärlor och grejer!!! sen blev de mys med tjejorna här en stund, sofia sofia och louise.. nu är de sovdax hörs imån.. Nattii, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0