redo att åka

hejåhå.. kom precis hem från göteborg.. har inhandlat lite saker inför resan, cocosolja, böcker och allt de där nödvändiga ni vet =) så nu är de bara packningen kvar så är jag redo att åka sedan.. idag är de påskafton fck 1500 kronor och en ny kamera av mamma och pappa.. så därför va vi i göteborg så jag fick välja ut en =) så nu blir de lite mer kort här igen framföver, min kamera gick ju sönder för ett tag sen.. =/ jag plockar med mig datan till turkiet med så att jag kan blogga därifrån.. nää.. nu är de dags att packa och duscha.. Later......

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det underbart gumman! sola och bada för mig också! ses på lördag när du kommer hem, då blir de partyy! :) love you

2009-04-12 @ 12:48:12
URL: http://louisetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0